Salgsbetingelser

Betaling
Det tilbys sikker betaling med VISA/Mastercard via PayEx.

Selger:
Dugurd AS

Restaurant Haakon
Adresse Haakon VIIS gate 2

Postnummer og sted  0161 Oslo
Norge
Organisasjonsnr: NO
920 285 481MVA

E-post: post@haakon7.no
Telefon: +47 22422243

Kjøper:
Personen som er registrert som kjøper i bestillingen.

Priser og merverdiavgift
Alle priser på nettstedet er i Norske Kroner (NOK) og inklusive merverdiavgift.

Frakt
Alle kjøp på/ved Restaurant Haakon avhentes lokalt på stedet. Frakt er derfor ikke relevant.

Betalingsvilkår
Du kan bruke Visa, Mastercard når du handler.

Personopplysninger
Selger behandler persondata ifølge lov om personopplysninger. Se egen informasjon rundt «link til personvern for sted»
Opplysninger som kan knyttes til deg som person vil aldri bli gjort tilgjengelig for andre virksomheter eller koblet med andre eksterne register. Dugurd vil ikke selge eller videreformidle personopplysninger uten samtykke.

Kortinformasjon
Når du handler hos Selger blir betalingen behandlet av Elavon, som er en sikker elektronisk betalingsløsning for Visa og MasterCard/Eurocard. All kortinformasjon blir oppbevart i henhold til kortselskapenes regelverk.

Avbestilling

Bestillinger til over 10 personer må bestilles senest 3 dager før. Bestillingen faktureres i sin helhet hvis den ikke er avbestilt dagen før.


Bestillinger til over 20 personer må bestilles senest 1 uke før. Bestillingen faktureres i sin helhet hvis den ikke er avbestilt dagen før.


Mindre bestillinger må bestilles senest kl 14 dagen før. Bestillingen faktureres i sin helhet hvis den ikke er avbestilt innen kl 14 dagen før.


Eventuelle spørsmål om møteservering kan rettes til vårt kjøkken på epost:  haakon@dugurdkantiner.no

Reklamasjon
Dersom det foreligger en mangel ved varen, må du innen rimelig tid etter at du oppdaget den, gi Selger skriftlig melding (e-post eller brev) om at du vil påberope deg mangelen. Selger vil da gi deg informasjon om hva du skal gjøre videre. Reglene om reklamasjon finnes i Lov om forbrukerkjøp (Forbrukerkjøpsloven).

Angrerett
Kontakt Astrid Roppen på e-post: post@haakon7.no ved spørsmål rundt angrerett.

Eventuelt spesifisere annen angrerett?

Uavhentede varer
Varer som ikke blir hentet på utleveringssted på Restaurant Haakon blir belastet med bestilt beløp.